Obraodiro básico de técnicas de estudo e estratexias de aprendizaxe

[tatsu_section bg_color= “” bg_image= “” bg_repeat= “no-repeat” bg_attachment= ‘{“d”:”scroll”}’ bg_position= ‘{“d”:”top left”}’ bg_size= ‘{“d”:”cover”}’ bg_animation= “none” padding= ‘{“d”:”15px 0px 15px 0px”}’ margin= ‘{“d”:”0px 0px 0px 0px”}’ border= “0px 0px 0px 0px” border_color= “” bg_video= “0” bg_video_mp4_src= “” bg_video_ogg_src= “” bg_video_webm_src= “” bg_overlay= “0” overlay_color= “” full_screen= “0” enable_custom_height= “” custom_height= ‘{“d”:””}’ vertical_align= “center” top_divider= “none” top_divider_zindex= “9999” bottom_divider_zindex= “9999” bottom_divider= “none” top_divider_height= ‘{“d”:100}’ top_divider_position= “above” bottom_divider_height= ‘{“d”:100}’ bottom_divider_position= “below” top_divider_color= “#ffffff” bottom_divider_color= “#ffffff” invert_top_divider= “0” invert_bottom_divider= “0” flip_top_divider= “0” flip_bottom_divider= “0” section_id= “” section_class= “” section_title= “” offset_section= “” offset_value= “0” full_screen_header_scheme= “background–dark” z_index= “0” overflow= “” hide_in= “” key= “gj6f1tetxo93vg6”][tatsu_row full_width= “0” bg_color= “” border= ‘{“d”:”0px 0px 0px 0px”}’ border_color= “” no_margin_bottom= “0” equal_height_columns= “0” gutter= “medium” column_spacing= “” fullscreen_cols= “0” swap_cols= “0” padding= ‘{“d”:”0px 0px 0px 0px”}’ margin= ‘{“d”:”0px 0px”}’ row_id= “” row_class= “” hide_in= “” box_shadow= “0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” border_radius= “0” layout= “1/1” key= “gj6f1tetzp3rlzbe”][tatsu_column bg_color= “” bg_image= “” bg_repeat= “no-repeat” bg_attachment= “scroll” bg_position= ‘{“d”:”top left”}’ bg_size= ‘{“d”:”cover”}’ padding= ‘{“d”:”0px 0px 0px 0px”}’ custom_margin= “0” margin= ‘{“d”:”0px 0px 50px 0px”}’ border= ‘{“d”:”0px 0px 0px 0px”}’ border_color= “” border_radius= “0” enable_box_shadow= “0” box_shadow_custom= “0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” bg_video= “0” bg_video_mp4_src= “” bg_video_ogg_src= “” bg_video_webm_src= “” bg_overlay= “0” overlay_color= “” animate_overlay= “none” link_overlay= “” vertical_align= “none” column_offset= “0” sticky= “0” offset= ‘{“d”:”0px 0px”}’ z_index= “0” top_divider= “none” bottom_divider= “none” top_divider_height= ‘{“d”:{“d”:”100″,”m”:”0″}}’ bottom_divider_height= ‘{“d”:{“d”:”100″,”m”:”0″}}’ top_divider_color= “#ffffff” bottom_divider_color= “#ffffff” flip_top_divider= “0” flip_bottom_divider= “0” left_divider= “none” left_divider_width= ‘{“d”:{“d”:”50″,”m”:”0″}}’ left_divider_color= “#ffffff” invert_left_divider= “0” right_divider= “none” right_divider_width= ‘{“d”:{“d”:”50″,”m”:”0″}}’ right_divider_color= “#ffffff” invert_right_divider= “0” column_parallax= “0” top_divider_zindex= “9999” bottom_divider_zindex= “9999” right_divider_zindex= “9999” left_divider_zindex= “9999” column_width= ‘{“d”:”100″}’ overflow= “” column_mobile_spacing= “0” animate= “0” animation_type= “fadeIn” animation_delay= “0” image_hover_effect= “none” column_hover_effect= “none” hover_box_shadow= “0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” col_id= “” column_class= “” hide_in= “” layout= “1/1” key= “gj6f1teu1jarhab2”][tatsu_text bg_color= “” max_width= ‘{“d”:”100″}’ wrap_alignment= “center” text_alignment= ‘{“d”:”left”}’ animate= “” animation_type= “fadeIn” animation_delay= “0” margin= ‘{“d”:”0px 0px 30px 0px”}’ box_shadow= “0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” padding= ‘{“d”:”0px 0px 0px 0px”}’ border_radius= “0” key= “gj6f1teu3cd3tijb”]

O concepto de APRENDIZAXE integra tres aspectos fundamentais:

  1. A aprendizaxe é un proceso activo no que hai que realizar unha serie de actividades intencionadas para asimilar o contido recibido.
  2. É un proceso construtivo porque as actividades que realizan os alumnos están dirixidas a construír coñecemento.
  3. É un proceso significativo porque debemos xerar estruturas cognitivas organizadas e relacionadas.

A construción do coñecemento estrutúrase nestes tres procesos.

A aprendizaxe pode cambiar segundo as persoas e o contido. Hai xente que aprende máis facendo, xente máis empírica e outras que aprenden con conceptos e abstraccións.

Sexa cal sexa o seu caso, o importante é que teña claro que é o que quere aprender e onde ten dificultades de aprendizaxe; deste xeito, pode escoller mellor a estratexia de aprendizaxe que mellor se adapte ao que precisa.

As estratexias de aprendizaxe son o conxunto de procesos que permiten unha mellor asimilación da información.

Este proceso de asimilación é o que chamamos aprendizaxe e pode enriquecerse con técnicas, dinámicas e métodos que chamamos estratexias.

As estratexias de aprendizaxe, ata aquí, definiranse como o conxunto de técnicas e procesos que empregamos para superar un problema de aprendizaxe ou para abordar unha situación de aprendizaxe.

É a partir de aquí, cando propoñemos o noso Taller de Técnicas de Estudo e Estratexias de Aprendizaxe, co fin de axudarche a superar certas dificultades que poden aparecer neste emocionante camiño, a través dun método activo e participativo, que che motiva a enfrontarte aos teus medos. e dificultades, e poder realizar un determinado tipo de actividades dirixidas á selección, organización e preparación da información.

Distribución das Sesións

  • A miña forma de estudar:
    -Comprender a importancia de estudar de forma estruturada e planificada.
  • Planifica o estudo:
    -Organización do espazo e tempo de estudo
    -O noso compromiso.
  • Atención-concentración:
    -Mellorar a nosa atención é un requisito previo para aprender cousas novas.
  • Prelectura e comprensiva (tantas sesións como epígrafes):
    -Le un texto rapidamente para ter unha idea.
    -Lectura analítica en profundidade: facer preguntas.
    -Subliñar.
    -Copia información
    -Anotacións na marxe.
    -Extractar as ideas principais e secundarias.
  • Estratexias de organización da información (tantas sesións como títulos hai):
    -Esquemas e resumos.
    -Mapas semánticos.
    -Mapas conceptuais.
    -Gráficos e táboas.
  • Memoria: como almacenamos a información no almacén a longo prazo e a recuperamos.
    -Regras de memorización.
    -Memoria a longo prazo.
    -Estratexias mnemotécnicas.
  • Actitude cara aos exames e relaxación: como me preparo para os meus exames e libero a tensión emocional para poder concentrarme.

 

[/tatsu_text][/tatsu_column][/tatsu_row][/tatsu_section]

Deixar un comentario

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *